úterý 30. června 2015

Hustokruťák na Facebooku

Ahoj s blížícím se startem závodu napříč Evropou TRANSOCONTINENTAL RACE jsem založil facebookové stránky www.facebook.com/kilometrzakilometrem ,kde můžete sledovat mě na trase, mé strasti a slasti. Prostě pěkně koncentrované zážitky.

Taky připomínám, že už tento víkend začíná velmi populání extrémní závod na 1000 mil. www.1000miles.cz

Mějte krásný den. Husťák

PS omlouvám se za dlouhodobou nečinnost, bral jsem si momentálně nejlepší ženu na světě, a když to šlo trávil jsem nekonečné hodiny v sedle.






7 komentářů:

  1. No Zbynku, budu drzet palce.. Tohle je teda neco!
    MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná příroda. Přestěhovali jsme se sem asi před patnácti lety a založili stáj s klusáky. Miluju, když můžu jet projet koně do přírody, je mlha, nebo takový ten opar, kterým se ale už pomalu prodírá slunce. Kůň je plný energie, protože je čerstvý z rána, zároveň ale není rozespalý, stejně tak já... Naprosto famózní. Někdy se zastavte, svezeme se. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, určitě Vás budu na sociálních sítích sledovat, jsem totiž velkým fanouškem všech různých disciplín, které se točí okolo cyklistiky :-) Takže nepohrdnu ani pohodovou silničkou a někdy se rád zapotím na trailu v lese. Teď jsem byl navíc zavřený přes zimu v dílně (kvalitně oblečen v pracovním oděvu) a přestavil si komplet kolo, tak jsem na to zvědav :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce. O podobných trasách v poslední době tak nějak opatrně uvažuji. Nejspíš si říkám, že si na jaře koupím pevné běžecké boty a postupně začnu navyšovat dávky z dávek do 10 kilometrů na dávky nad 10 kilometrů. Tak mi přejte štěstí, protože minimálně moje motivace ho bude velmi potřebovat! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na kole jsem si užil své hlavně před tím, než se nám narodila dcerka Anežka, od té doby se k celodenním cyklo výletům už moc nedostanu :-) Ale vůbec si z toho nedělám hlavu, protože se teď zase snažíme trávit čas s celou rodinou například pěšími túrami po horách i s kočárkem - a to je taky pěkná makačka. Naštěstí mne vždycky podrží kvalitní outdoorové vybavení :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já nejraději chodím běhat do přírody, kde nejvíce načerpám novou sílu. Proto jsem si konečně po dlouhé době pořídila nové sportovní oblečení, na kterém mě zaujaly, kromě pohodlného a funkčního designu, také moderní barvy a vzory. Už teď se nemůžu dočkat, až si vše vyzkouším a půjdu si zaběhat.

    OdpovědětVymazat
  7. Husťáku, obdivuji vaše odhodlání a vůli, s jakou jste se pustil do tak náročných závodů jako transocontinenntal race. Už teď se těším, až vás budu sledovat na trase přes vaše facebookové stránky. Gratuluji také k svatbě s tou nejlepší ženou na světě. Je vidět, že jste naplno ve všem, co děláte, ať už je to na trati nebo mimo ni. Pokud jde o regeneraci a zotavení po tak náročných trénincích, já osobně na bolest svalů a únavu užívám Krupa Kratom. Je to skvělý přírodní doplněk stravy, který mi pomáhá.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší