čtvrtek 22. srpna 2013

Největším nepřítelem pravidelného běžce je ....

Kona King Kahuna 2012
KOLO, tento příspěvek se mi zrodil v hlavně dnes, když jsem si kontroloval jak dlouho jsem bojkotoval můj tréninkový plán na nadcházející stomílovku. Přesně tři týdny mi trvalo, než jsem si vzpoměl co mě to vlastně bavilo před koupí toho pekelného stroje. Za ty tři týdny jsem stihl nakroutit 750 km. Je to pro mě bombastický zážitek vyjet si tak do londýnského terénu objevovat vzdálená místa, kde bych se jen tak po dvou nedostal a konečně jsem začal cítit pořádně stehna, jak dostávají co proto. Kolo, teď padne do mého tréninkového plánu jako hrnec na prdel.
Bushy park Já a Ona
Je to úžasný cross trénink, k plavání a běhu. Skoro se mi, až chce vyslovit ta tajná trojkombinace, pro všechny sportovce posvátný xterra triatlon. Ale nechci nic teď zakřiknout, užívám si večerní západy slunce někde v tramtárii, těším se, kam až jsem vždycky schopný já kolo nebo ono mě dotáhnout a nejvic ze všeho se těším až mě konečně přestane bolet prdel. Dnes jsem si byl zaběhnout krásnou večerní desítku a bylo to úžasné, cítil jsem se jako za starých časů a dokonce jsem navštívil křák kam pravidelně dobíhám s kapesníčky v ruce, tělo si chrochtalo blahem a pot ze mě lil v tom dusnu převelice, slast náramná. Už se těším na další, za chvíli už skoro, podzimní chladnější kilometry. A jak to máš ty? Jezdíš nejezdíš? Jakým sportem prokládáš běh? ....napiš pod nebo třeba i na fejkbůk.
Ona a Temže

11 komentářů:

  1. Zdarec Husťáku, kolo je k běhu a potažmo k dlouhému běhu moc dobrá kombinace, kterou taktéž provozuji. Akorát se mi v posledním čase toho času na bajka moc nedostává. Letos nic moc - 1200 kilásků mluví za vše...Vloni jsem dal něco přes 3 litry po našich beskydských kopcích...:-)

    tož tak můj pohled na bajka - mám ho rád a je mým dobrým parťákem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hobluj, no tak do toho slapni az na kraj sveta :DD jo takove kopecky mi tu nemame..ale na tom kole to je mozna i jedno..stehna dostavaji co proto

      Vymazat
  2. Letos to mám podobně. Od jara nové kolo a spousty kilometrů na něm, super výlety. A běhá se mi dobře.
    Švícka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepsi je to krasne to zkombinovat. Tak at to beha i do budoucna

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. to je presne i ma kombinace, jak to pak do sebe krasne zapada

      Vymazat
  4. Silnicka, kettlebell a tedko zacinam pridavat bazen :]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to je Kettlebell to jsem jeste neslysel

      Vymazat
    2. Takova delova koule :D Da se s tim delat rada cviku, prakticky na cely telo - http://en.wikipedia.org/wiki/Kettlebell

      Vymazat
  5. Kolo je jiste skvela vec... Jenze jak vsechno umim v zahrade, na dome... opravit, tak jsem netechnicky typ a mam nocni muru, ze bych kolo neustale "opravoval" .. nebo tahal s sebou:).. o bolavem zadku nemluvim:).. takze kolo mi zustava skryte..
    Radeji to beru tak, ze na delsi vylety kousek treba popojedu vlakem, mam s sebou batuzek a pak to beru po dvou:), ja si chrochtam blahem, kdyz casto potkavam cyklistu, jak neco spravuje:).. Rikam si... a tak tohle bys ty Honzo delal skoro porad:)..
    At se dari!!! Drzim palce!!! 12:)

    OdpovědětVymazat
  6. U mě je největším nepřítlem v zimním nepravidelném běhání právě ta nepravidelnost a ztráta návyku. Nemoc nebo třeba týdenní špatné počasí většinou znamená to, že se po týdnu musím opět přemlouvat. Jasně, mám sice kvalitní běžecké boty a tak je to běhání radost, nebo si to taky říkám. A vyplavené endorfiny po běhu udělají svoje. Ale jak z toho člověk vypadne, tak ten první výběh je pak vždycky těžší. :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší